Appi, kus firma jõulukingitused on?

Meelespea kingihooajaks, et jõulukingitused jõuaks koostööpartneritele   ja töötajate jõulupeole

Firma jõulukingituste tellimisega võib tegeleda nii viimasel hetkel detsembris, aga ka juba suvel. Kogenenud tellijad on kindlasti omal nahal tunda saanud, miks valida neist just viimane variant – kallis kiirtransport (appi, ökokatastroof!) piiratud valik, kallimad hinnad, hilinevad kullerid ja enda närvid on vaid mõned märksõnad, miks viimasel hetkel tellimist vältida tasuks. Jah, meil on olnud ka teistpidi projekte, kus peale kiiret organiseerimist on õnnestunud saada ka veel detsembrikuus sellised lahendused nagu vaja, aga ütleme ausalt, see on puhas õnnemäng ja eritellimused sel puhul enam kõne alla ei tule.

Ettevõtte jõulukingid

Kui soovid realiseerida kogu jõulukingituste potentsiaali, säästa raha, keskkonda ja iseennast, siis järgi järgmiseid samme:

  1. Parim aeg kingituste tellimiseks on hiljemalt septembris. Siis ei ole jõudnud tooted ladudest otsa saada ja on rahulikult aega sobivaim kontseptsioon välja mõelda.

  2. Leppige oma otsustajateringis kokku soovitud kingituste kogus, eesmärk ja teile sobiv eelarve. Nii hoiad kokku oma aega ja jõuame üheskoos kiiresti sobiva lahenduseni. Eesmärgi kaardistamine võib tunduda esialgu võõras, kuid jõulukingitused võivad aidata kaasa nii ühtse meeskonnatunnetuse loomisel kui klientidega suhete soojendamisel.

  1. Meie juurest saad tellida AINULT keskkonnasõbralikke tooteid. See ei ole lihtsalt meie üks tootesari ja me ei telli samaaegselt mõttetuid plastiktooteid, nii nagu enamus reklaamkingituste ettevõtteid seda teevad. Keskkonnasõbralik tegutsemine on meie ettevõtte alustala ja selle osas järeleandmisi me ei tee.

  2. Näidiste tellimine ei ole mingi probleem. Nii saad olla kindel, et toode on Sulle sobiv. Küll aga ei soovi me seda teha kiirtranspordi arvelt, sest keskkonna mõttes ei ole see aktsepteeritav. Seega palun varu natuke aega, et saaksime näidised tellida koos muu kaubaga ning vältida lennutranspordi kasutamist.

  3. Meil on palju tooteid ja lahendusi, mida kodulehelt ei leia. Ka siis kui kõik tundub nähtud-tehtud, küsi julgelt erilahendusi ja las me üllatame Sind!

  4. Meie anname omalt poolt tõesti kõik, et leiaksime parima lahenduse ja õigeks tähtajaks. Näiteks oleme ummikute tõttu kaupa käinud toimetamas tõuksiga ning sõitnud öösel lennujaama, et klient kingitused lennule kaasa saaks võtta. Kuigi ülimalt agarad, ei ole me kahjuks võlurid ja eilseks kingitusi tarnida ei suuda. Seega kui vahel on vaja teha järeleandmisi, siis palun tea, et me ei anna kergekäeliselt alla.
RPET seljakott
EcoBottle looduslikust materjalist joogipudel
Mesilasvahariie toidu pakendamiseks
Mis on parim aeg jõulukingitute tellimiseks?

Kui valid oma kingitused välja kataloogist, ei soovi erilis pakendeid ja kogused ei ole suured, siis on sobilik aeg kingituste tellimiseks oktoobri kuu jooksul. Siis on kena ajavaru ja jõuame ootamatuste korral ilusasti reageerida. Suuremate eritellimuse korral tuleks kindlasti alustada tellimisega suve teises pooles, aga oleme jõulukingitusi otsinud ja juba jaanuaris.

Kui kaua trükkimine aega võtab?

Tavaolukorras trükime/tikime/graveerime tooted tihtipeale nädala jooksul. Küll aga oleme enne jõule oodanud trükijärjekorras vahel ka kolm-neli nädalat

Kas tooteid saab broneerida?

Üldjuhul ei aksepteeri tehased (eriti kiiremal ajal) broneeringuid ja kehtib kes ees sel kingitused reegel.

Kui pika tarneajaga pean arvestama?

Meie klassikaline tarneaeg on üldjuhul u 2 nädalat.
Küll aga kehtivad jõulueelsel perioodil pisut teised reeglid, või õigem on öelda, et hoopiski reeglid puuduvad. Tihtipeale on viivitused nii laost kauba väljastamisega ja transpordifirmas kauba sorteerimisega. Suure töömahu tõttu on kullerite töö häiritud (eriti kui õues möllab lumetorm) ja trükikojas on pikemad järjekorrad. Tavatellimuste puhul võiks jõuluhooajal arvestada 3-4 nädalaga.

Millisest lülidest koosneb tarneahel?

Lisaks Sulle ja mulle, toimetab iga tellimuse kallal veel ka disainer, trükkal, laos pakkijad, transpordifirma, tehas koos oma kõikide lülidega ja kullerid. Seepärast ongi hea varuda aega, et kui ükskõik milline lüli, näiteks kulleri auto või hoopiski tohutu lumesadu tekitavad ootamatu olukorra, siis ei tekiks sellest suurt probleemi.

Kas tõrgete tekkimine on tavapärane?

Tavalistel tellimustel üldjuhul mitte. Küll aga on kõrghooajal tekkinud probleeme nii kullerfirma jaotuskeskustes, kulleritel endal, rääkimata tehastest, kes vahel ei tule lihtsalt enam tööde mahuga õigeaegselt toime.

Mida tähendavad eritellimusel tooted?

Eritellimusel tooted on kahte tüüpi. Ühed on need, mis on küll kataloogis valikus olemas, kuid mis valmistatakse ja trükitakse vastavalt tellimusele, nagu näiteks sokid ja sissekootud trükiga saunalinad.
Teised on sellised tooted, mida hakkame nullist disainima, kujundama ja tootma. Eritellimusel toodete minimaalsed kogused olenevad tootest ja on tavaliselt 100, 300 või 500 tk.

 

Kui pikk on eritellimuste tähtaeg?

Selliste toodete puhul tuleb arvestada, et koos transpordiga on tihtipeale tarneajaks 45-90 päeva olenevalt tootest ja seda hetkest kui on leitud toode, kinnitatud näidis, tehtud disain jne. Kogu protsessi jaoks võiks seega arvestada 2-4 kuud.

Kui palju laos tooteid on?

Tihtipeale on Euroopa ladudes tooteid tuhandetes, kuid kuna samast laos tellivad mitmete riikide ettevõtted, võivad paari suure tellimuse korral laod ootamatult tühjaks saada. Lisaks proovivad tehased üha enam vältida ülejääkide tekkimist ning tooteid toodetakse vähem. Seega kui oled leidnud sobiva toote, soovitame kindlasti esimesel võimalusel tellimus vormistada, sest vahel on tundide küsimus, millal keegi ette jõuab.

Unustasin tellida, mis nüüd saab?

Siis hakkame tegutsema, esimesel võimalusel ja selgitame välja, millised võimalused veel on. Alla ühe nädala ei ole üldjuhul midagi võimalik teha, aga kui asendame trüki/graveeringu näiteks logokleebisega pakendil, siis hoiame sellega tohutult aega kokku.

On suur tõenäosus, et pead olema valmis tegema järeleandmisi soovitud toote omadustes ja mudelis, kuid vähe on neid soove, mille puhul me midagi enam teha ei saaks.

“Miks lõpetuseks selline pilt?        See on hea stiilinäide meie tööst, kuidas äraunustatud tellimuse tõttu sai kaupa tellitud isegi vahetult enne võistlustulle astumist, otse hobuse seljast.    See on vaid üks seikadest, mida aastate jooksul kogenud oleme. Kuid üks on kindel – jõulud tulevad igal aastal väikse üllatusena. Ootame juba väääga seda ühest küljest hullumeelset, kuid teisalt mõnusat saginat täis aega, et saaksime kõik soovid täide viia!” 

Teele ja Johanna

Kuidas valida ideaalset t-särki

Spetsialist annab nõu: kuidas valida ettevõttele T-särke. Lisaks innovaatilised ideed, mis suurendavad brändi nähtavust ja toetavad jätkusuutlikke tavasid.

T-särgi valimine oma ettevõttele võib tunduda lihtne ülesanne, kuid kvaliteetse ja keskkonnasõbraliku valiku puhul tuleb arvesse võtta mitmeid nüansse. Trükiga t-särgid esindavad mitte ainult teie kaubamärki, vaid peaksid olema kooskõlas ka ettevõtte jätkusuutlikkuse püüdlustega.

Selles blogipostituses käsitleme:

  • Keskkonnasõbralike T-särkide tähtsuse mõistmine
  • Jätkusuutlike T-särkide materjalid
  • Ideaalne T-särgi sobivus ja stiil teie ettevõttele
  • T-särkide kohandamine: trükivärvid, tehnikad ja disaininõuanded
  • Nutikad ideed, kuidas muuta oma ettevõtte T-särgid silmapaistvaks
  • Eetiliste ja jätkusuutlike tavade toetamine

Milline on keskkonnasõbralik T-särk?

Kõige tähtsamad märksõnad on materjal ning tootmine, millest järgmistes punktides ka täpsemalt räägime. Suuremas pildis saab aga keskkonnasõbralikke T-särke oma ettevõttes kasutades näidata mitte ainult oma pühendumust keskkonna negatiivse mõju vähendamisele, vaid edastada ka sõnumi oma klientidele ja töötajatele.

Jätkusuutlike materjalide ja tootmisprotsesside valimisega teed teadliku valiku panustada rohelisema tuleviku heaks. See on eriti oluline praegusel ajal, kui keskkonnateadlikkus ja jätkusuutlikkuse väärtused on üha enam esikohal nii tarbijate kui ka töötajate jaoks.

Jätkusuutlike T-särkide materjalid

Nagu eelnevalt mainitud peaks T-särgi valimisel materjal olema üks sinu peamisi prioriteete.

Orgaaniline puuvill: ilma kahjulike kemikaalide ja pestitsiidideta toodetud orgaaniline puuvill on pehme ja hingav.

Taaskasutatud polüester: taaskasutatud plastpudelitest valmistatud polüester on vastupidav, kiiresti kuivav ja kerge ning aitab vähendada plastjäätmete hulka.

Nende ja teiste materjalide kohta saad lähemalt lugeda SIIT.

Teine oluline aspekt materjali juures on kanga paksus. Eriti mängib see rolli valgete särkide puhul, kus õhema kangaga särgid on rohkem läbipaistvad.

 Pildil näed erinevust 155 ning 200 G/M² valge särgi läbipaistvuse osas.

Kanga paksus mängib särgi juures suurt rolli.
Ideaalne ja stiilne T-särk teie ettevõtte jaoks

Kui materjal on välja valitud, tuleb järgmiseks leida sobiv mudel. Mõtle oma ettevõtte kultuurile ja töötajate või klientide eelistustele. Näiteks kas tegu on noorusliku ja moodsa meeskonnaga, kellele võiks hästi sobida unisex ning oversized mudelid. Hetkel on kõige trendikamad madaldatud õlaõmblusega paksust kangast t-särgid. Klientide üks lemmikuid on näiteks Blaster mudel.

Või austab teie meeskond traditsioonilisemat riietust ning oleks mõistlikum võtta eraldi naiste ning meeste mudel? Naistele meeldivad tihtipeale just kergelt taljesse töödeldud ning V-kaelusega särgid, mehed eelistavad üldjuhul aga ümarat kaelust. Nendeks puhkudeks soovitame kõige populaarsemat mudelit Creator ning naistele Stella  Expresser mudelit.

T-särkide kohandamine: tehnikad ja disaininõuanded

Soovitame enim kaaluda kahte võimalust: siiditrükk, mille puhul värv kantakse otse kangale ning tikandid. Igal meetodil on oma eelised ja puudused, näiteks tikand on väga vastupidav, aga sellega ei ole mõistlik teha suuremaid disainilahendusi. Siiditrüki puhul saab teha ka suurema mõõduga trükke ja peab meeles pidama, et värvid kantakse särgile ühe kaupa, seega värviüleminekuid teostada ei saa.

Disaininõuanded: hoidke oma kujundus lihtne, kuid mõjuv, keskendudes oma ettevõtte logole ja värvidele. Veendu, et kujundus oleks puhas ja distantsilt kergesti loetav, ning soovitame lisada ka slogani. Kui kujunduse osas on ideed otsas, siis ära üldse muretse, meie disainer teeb selle töö sinu eest ära.

Ideed, mis muudavad teie ettevõtte T-särgid silmapaistvaks

Piiratud väljaandega kujundused: Klassikalisele logoga t-särgile saab kunstilisust lisada tehes koostööd kohalike kunstnike või töötajatega, et luua ainulaadsed pilkupüüdvad kujundused.

Interaktiivsed elemendid: lisage oma t-särgi kujundustesse näiteks QR-kood, et jagada eksklusiivse sisu, tutvustada mõnda toodet või teenust. Kasutades seda nutikalt tööandja brändingu tarbeks, võib kood viia miks mitte ka vabade töökuulutuste lehele.

Hooajalised variatsioonid: looge hooajalisi kujundusi, et hoida oma T-särgid värsked ja asjakohased. Näiteks kasuta eri aastaaegadega ühtivaid värve või traditsioone esindavaid motiive.

Töötajate kaasamine: korraldage meeskonna särkide disainikonkurss. Anna võimalus meeskonnale olla loov, tunda end kaasatuna ning näita julgelt välja, et nende arvamus on oluline.

Jätkusuutlikkuse lugu: jagage oma keskkonnasõbralike T-särkide taga olevat lugu, nagu kasutatud materjalid, tootmisprotsess ja säästvate valikute valiku mõju. Seda saab teha rippuvate siltide, sotsiaalmeedia postituste või isegi T-särgile/siseküljele trükitud sõnumi kaudu.

Eetiliste ja jätkusuutlike tavade toetamine

Lisaks keskkonnasõbralike materjalide valimisele on ülioluline teha koostööd tootjate ja tarnijatega, kes seavad esikohale eetilised ja jätkusuutlikud tavad. See hõlmab endas üldist tööpoliitikat, õiglasi töötasusid ja töötingimusi, lapstööjõu keeldu, tervishoiu hüvitisi, ohutust ja palju muud. Selle kõige kontrollimisega tegeletakse pidevalt ja väljastatakse sellekohased sertifikaadid. Ecodisainist särke tellides seda taustakontrolli brändidele eraldi tegema ei pea, sest oleme selle töö sinu eest juba ära teinud. Sertifikaatide kohta saad täpsemalt lugeda siit.

Ülevaatlikult öeldes hõlmab T-särgi valimine materjalide, sobivuse, stiili, kohandamise ja eetiliste tavade hoolikat kaalumist. Neid juhiseid järgides saad valida T-särke, mis mitte ainult ei esinda teie kaubamärki, vaid toetavad ka rohelisemat tulevikku. Kasuta nutikaid disainiideid ja uuenduslikke lähenemisviise, et oma ettevõtte t-särkidega teistest eristuda, näidates samal ajal oma pühendumust jätkusuutlikkusele.

Oleme alati sulle abiks, et leida nendele kriteeriumitele vastavad särgid!

Johanna Münter

Ecodisaini kaasasutaja

 

Reet Aus X Ecodisain

Eesti disain särk

Kui Sulle on oluline, millist päritolu on Sinu firmariided (ja me loodame, et on!), Sa armastad Eesti disaini ning taaskasutust, siis meil on Sulle üks väga meeldiv teadaanne. Kui oled osav vihjete lugeja, siis võisid pealkirjast juba üht-teist välja lugeda. Jah, armastatud Eesti moedisaineri Reet Ausi T-särgid ja pusad on nüüd Sulle saadaval Ecodisainis!

Aeglased, jätkusuutlikud ja eetilised firmariided

Oleme pidevalt otsinguil, kuidas pakkuda oma klientidele tooteid, mis tõeliselt vähendavad mõju keskkonnale ja kaasaks võimalikult palju taaskasutust. Just sama väärtust jagab jätkusuutlik moedisainer Reet Aus, kes töötas välja tööstusliku taaskasutamise põhimõtted, mis suunavad masstootmisest ülejäävad kangad tagasi tootmisesse.

 

Kas teadsid, et keskmiselt 18 % uutest kangastest lähevad peale lõikamist jäätmeteks ja just neid kangaid kasutatakse antud riiete tegemiseks. See, et särkide ja pusade tegemiseks ei toodeta uut kangast, muudab riided süsinikdioksiidi neutraalseks. Loomulikult jälgitakse, et kangas ei sisaldaks kahjulikke kemikaale ning et tootmine oleks sotsiaalselt vastutustundlik.

Kui soovid, et Sinu firmariided oleks loodud nii füüsiliselt kui stiililiselt kestma ning toetaksid puhast keskkonda, siis oled õigel teel. Kangajääkidest valminud riided säästavalt keskmiselt 75% vett, 88% energiat ning tekitavad 80% vähem CO2 heitmeid.

Naiste up-shirt by Reet Aus
Nool by Reet Aus
Naiste pusa by Reet Aus
Nool by Reet Aus
Meeste up-shirt by Reet Aus
Meeste pusa by Reet Aus

Eesti disain, Sinu bränding

Loomulikult oleme arvestanud, et T-särkide ja pusade tellimisel soovid kasutada oma disaini. Nende pusade ja T-särkide trükkimine käib täpselt samasugusel viisil kui teiste brändide puhul. Samuti soovitame tagasihoidlikuks brändinguks kasutada tikandit. Tänud heale kangale jääb trükk vastupidav ning kvaliteetne.

Et tootmine oleks otstarbekas ja võimalikult optimaalne, on minimaalne toodete tellimise kogus 50 tk. Alati on valikus must ja valge kangas, teiste värvide olemasolu oleneb toorainest ja selleks palun võta meiega ühendust. Kuna kõik särgid valmivad eritellimusel ja ei ole Sind kuskil suurtes ladudes ootamas, võtab protsess aega orienteeruvalt kaks kuud.

Kui Sul tekkis küsimusi ja soovid rohkem teada saada, siis oleme suurima rõõmuga valmis Sulle vastama!

 

Meie kontaktid leiad SIIT.

Emotsiooniturundus: mõtlemapanev viis, kuidas oma kliente nutikalt mõjutada

Kas tead, mis paneb Sinu klienti tegema otsuseid? Olgu need seotud ostuga, teenusepakkuja valimise või hoopis millegi kolmandaga, juhivad otsuste tegemist meie emotsioonid. Loomulikult tahaks siinkohal vastu vaielda, sest me kasutame ju ka loogikat ja oleme mõistlikud, kuid…

Gerard Zaltman kogutud uuringust selgus, et 95% meie tunnetusest pärineb väljastpoolt teadlikku aju ehk meie alateadlikust emotsionaalsest ajust. Ma usun, et kõigile on tuttav olukord, mil otsused või reageering infole on tehtud rutakalt, niiöelda esimese emotsiooni pealt. Huvitav on siinjuures mõelda, et isegi kui otsust ei tehta koheselt, on meie edasine loogikal põhinev mõtteprotsess mõjutatud siiski algsest emotsioonist. Teades seda, kas poleks rumal jätta antud võimalus kasutamata ettevõtte turunduses?

Emotsioonidel põhinevat turundust kasutatakse tegelikult kõikjal reklaamides, müügis, aga ka näiteks tööandja brändingus. Ühest küljest tunduvad kaunilt bränditud firmariided või tarbeesemed lihtsalt nice to have kingitused. Teisalt, kui oled saavutanud selle kingituse näol töötajaga kasvõi põgusa emotsionaalse sideme, on nad palju avatumad kuulama edasisi ettepanekuid. Lisaks jääb inimestele kõik, millega neil on emotsionaalne side, palju paremini meelde, mis omakorda tekitab lojaalsust. Kui võrrelda mõnda maailmakuulsat brändi, näiteks Coca-Colat ja Pepsit, siis ei ole küsimus ju mitte joogi maitses, vaid selles, millist emotsiooni ja elustiili nende brändide reklaamid edastavad.

Samad reeglid, teine mängumaa

Võib jääda mulje, et selline turundus on vaid B2C turgude mängumaa, kuid tegelikult kehtivad samad põhimõtted ka B2B klientide puhul. Olgugi, et selles valdkonnas on ostuteekonnad tihtipeale palju pikemad, teevad otsuseid ikkagi inimesed ja nende emotsioonid. Nii nagu kõikjal, tulevad ka siin mängu hirm, aukartus, rõõm ja ootus. Loomulikult on oluliseim tunda inimesi ja persoonasid, kellega koostööd teed, kuid just neile neljale emotsioonile rõhumine toob uuringuandmete põhjal parimad tulemused.
Kõik kes on teinud B2B müüki ja üritanud tõrksa kliendiga saada esimest kohtumist või kuidagi neid enda poole võita, teavad, et see ei ole kerge ülesanne. Miks? Sest klientidel esimene reaktsioon on negatiivne kuna nad ei näe selles omakasu. Jah, kõlab karmilt, aga me kõik alateadlikult teeme otsused, mis on just meile parimad.

Sellepärast ongi ärikingitustel müügipsühholoogias mitmeid eeliseid:

  1. Suhete loomine: kingituse tegemine võib aidata luua sidet ja suhteid klientidega. See paneb nad tundma väärtustatuna ja hinnatuna, mis omakorda soodustab positiivsemaid ja produktiivsemaid ärisuhteid.
  2. Läbimõelduse demonstreerimine: klientidele kingitusi tehes saab ettevõtte näidata, et nad on võtnud aega protsessi mõistmiseks. Teisisõnu näitad nii, et oled pühendunud kõrgetasemelisele teenuse pakkumisele ja pöörad tähelepanu detailidele ja usu mind, see on klientide jaoks atraktiivne.
  3. Vastastikkuse suurendamine: kingituse saamine võib tekitada kingisaajas tunde, et ta on kohustatud vastama. Mitte, et ta tunneks kohustust vastata kingitusega, vaid see võib alateadlikult tekitada soovi vastata antud partneri kasuks otsustamise või toote/teenuse ostmisega.
  4. Eristumine: ärikingitused aitavad ettevõtetel konkurentidest eristuda, eriti juhul kui kingitused on hoolikalt läbi mõeldud ja sobituvad ettevõtte kuvandiga.

Tahaksid ka selliseid kingitusi, mis aitaks kliendid või töötajad ettevõttega paremini siduda ning seeläbi kasu tuua? Meie väike sõbralik meeskond on alati Sulle abiks, et leiaksid sobivad kingitused ja loomulikult sellised, mis rõõmustavad lisaks saajale ka keskkonda.

Jõulukingid firmadele, kas keeruline ülesanne?

Hei hopsti tublid sekretärid, juhiabid, assistendid, juhid, turunduse inimesed ja kõik teised tähtsad tegelased, kes on kaasatud iga aastasesse jõulumöllu, mille peateemaks on jõulukingid firmadele. Jõulud koos terve detsembrikuuga on tegelikult väga armas ja tore aeg. Palju mandariine, piparkooke ja erinevaid maiustusi, mida võib südamerahuga süüa ja mitte keegi ei vaata selle peale viltu. Jõulude ajal võib ka iga kell küünlaid põletada ja kõva häälega jõululaule ümiseda, isegi siis kui elevant on pisut kõrva peale astunud. Jõulud- see on lihtsalt imeline aeg aastas!

Siiski teatud ülesanded kõrgemalt poolt võivad tekitada nii mõnegi halli juuksekarva ja rikkuda pühademeeleolu sootuks. Üheks selleks teemaks on kindlasti jõulukingid firmadele ja jõulukingitused töötajatele. Ja olgugi, et juuksevärvid on poes vabamüügis, saab sel aastal ka ilma juukseid värvimata, sest just meie tuleme teile oma tiimiga appi! Üheskoos valime välja selle aasta parimad kingitused!

Jõulukingid firmadele- valmistuge juba varakult!

Ilmselt kõik, kes on elus kunagi kokku puutunud selliste teemadega nagu jõulukingitused firmadele või jõulukingitused töötajatele, teavad kui keeruline on seda missiooni edukalt täita, sest:

  • Alati tulevad jõulud ülemuste jaoks ootamatult– olgugi, et see sündmus kipub igal aastal täpselt samal ajal korduma. Kuidagi kummalisel kombel meenub jõuluteema ja kingituste valimine tavaliselt vaid mõned nädalad enne suurt jõulupidu;
  • Kunagi ei ole ühtegi head ideed, et mida kinkida-  sest, et ei ole olnud piisavalt aega, et sobivat kingitust leida. Paraku ei saa sellest aga keegi teine aru, peale selle inimese kes on olude sunnil kingitust otsimas;
  • Alati on kuskil keegi tegelane, kellele kohe mitte midagi ei sobi– see on lihtsalt paratamatus ja sellega tuleb leppida.

Teie aga ju teate, et jõulud ei tule teps mitte vaid kahenädalase etteteatamise tähtajaga ja saate juba varakult valmistuma hakata. Ja kujutage ette oma ülemuste nägusid, kui nemad suures pühadepaanikas avastavad et on aeg hakata kingitusi otsima, valima ja pakkima. Teie võite aga südamerahuga neile vastata, et kõik on kontrolli all. Enne sellise ohtliku lause välja hüüdmist soovitame tungivalt see materjal läbi töötada!

Keskkonnasõbralikud jõulukingid firmadele- päästate jõulud ja päästate ka maailma!

Kõik me teame, et ettevõtte kuvand kaasaegses maailmas on väga oluline. Kõik soovivad näidata, et hoolivad keskkonnast ja inimestest meie ümber. Elame sajandil, kus roheline mõtteviis on ainuõige lähenemine. Kas teadsite, et seda sama rohelist maailmavaadet saab sujuvalt jätkata ka  firmade jõulukingituste näol?

Ilmselt oleme me elus kõik saanud kingitusi, mis ei ole täitnud oma eesmärki ja ei ole eriti kasutust leidnud. Jätame siinkohal kõrvale kõik toredad kingitused nagu kommid ja šokolaadid, sest olgem ausad- need leiavad varem või hiljem alati kasutust. Isegi siis kui esimese hooga paljud nende peale moekalt nina krimpsutavad. Mingi aja möödudes on ikkagi kommikauss kuidagi imekombel tühjaks saanud ja alati võib süüdistada selles kollektiivi kõige saledamat töötajat. Nad kohe oskavad niimoodi salaja süüa, et see hiljem kuskilt välja ei paista.

Kui nüüd kõik magusad asjad siin maailmas välja jätta, siis kindlasti on teil sahtli kõige tagumises nurgas seismas nii mõnigi kingitus millega ei ole mitte midagi teha. Samas on neid ka kahju ära visata. Kindlasti olete mõnda kingitust vaadates hoopis mõtlema jäänud, et miks üldse selliseid asju tehakse ja veel enam, et miks üldse on vaja selliseid asju kinkida.

On mitmeid ettevõtteid, kus tehakse jõulukingitusi koostööpartneritele just sellepärast, et seda on alati tehtud. Kui aga juba kingitust tehes lähtuda vaid sellest põhimõttest, et teeme kingituse , sest me peame seda tegema, ei ole asi enam õige. Iga kingitus peab tulema südamest, isegi siis kui te kingisaajat ise isiklikult ei tunne. Hoolikalt valitud ja maitsekas kingitus on ettevõtte visiitkaart, see teie võimalus reklaamida oma firma hoiakuid ja väärtusi.

Teinekord on ehk mõistlikum jätta kingitus tegemata, kui kinkida midagi täiesti mõttetut ja ebapraktilist. Nii toodate juurde suurtes kogustes asju, mis varem või hiljem lõpetavad oma maise teekonna prügikastis. Säästame  üheskoos loodust, hoiame keskkonda ja liigume kõik koos puhtama tuleviku poole. Seda ka nii pisikeste asjade näol nagu seda on jõulukingid firmadele.  Siinkohal tulemegi meie appi, sest pakume palju asjalikke kingitusi, mis on toodetud kas looduslikust või taaskasutatud materjalidest.

Kas te näiteks teadsite, et pastakaid on võimalik toota  nii kohvipurust, kivipurust, bambusest ja isegi kasutatud piimapakkidest ning ookeaniplastikust? Pastapliiats kirjutab ühtemoodi hästi ja  ei ole vahet kas see on toodetud uuest plastikust või ümbertöödeldud materjalidest. Kui maailmas on nii palju vahvaid teise ringi materjale siis miks mitte valida just loodust säästvam kirjapulk?  

See idee kehtib ka kõikide teiste reklaamkingituste ja jõulukingituste kohta.  Jõulukingid firmadele on suures plaanis suhteliselt sarnased, kuid miks mitte valida ideaalsed  ja keskkonnasõbralikumad alternatiivid. Seda enam, et need on täpselt sama head ja  sama kvaliteetsed.

Jõulukingitused töötajatele

Töötajatele kingitusi valida on alati paras peavalu, eriti kui tegemist on suure kollektiiviga. On siililegi selge , et kõigile meeldida ei ole võimalik. Igas meeskonnas ja seltskonnas on alati see keegi , kellele mitte midagi ei sobi. Ja olgugi et sajapealisest kollektiivist 99% inimest on kingiga rahul, siis see üks rahulolematu tegelane suudab ära rikkuda nii kinkija tuju kui ka kogu seltskonna jõulumeeleolu.

Tänu sellistele kodanikele, kes on Grinchiga ühes paadis, tekib sageli mõttekoht, et ehk oleks lihtsam üldse kingitus tegemata jätta või teha hoopis rahaline kingitus.  See viimane variant on aga ühes ettevõttes järgi proovitud ja ütleme nii, et järgmisel aastal tehti taaskord kingipakid.

Tegemist oli ühe suurema ettevõttega, kus olid erinevad töötajad ja väga erinevatel ametipositsioonidel. Igal aastal kui toimus jõulupakkide avamine, oli kuulda nurinat ja seda, et miks ei võiks maksta samas vääringus pigem preemiat. Aasta aastalt seda kuuldes, mõtles ettevõtte juht, et kui rahvas seda soovib, siis teevad nad ühel aastal teistmoodi ja maksavad sama summa , mis tavaliselt oli mõeldud kingituse peale otse inimeste kontodele. Mõeldud tehtud. Järgmisel aastal said kõik töötajad oma kontole 17 eurot. Mis te arvate kas inimesed olid õnnelikud?

Tegelikult oli kingipakk oluliselt vahvam, sest veel eelneval aastal  sisaldas see suurt jõulusinki, kõvajuustu otse Itaaliast, pudelit head ja kvaliteetset veini, šokolaadi ja  jõulukaarti. Kingipaki maksumus oli sama, kuid kingituse sisu oli kordades asjalikum kui see 17 eurot, mis lihtsalt töötajate pangakontole laekus. Õnneks aga pärast seda korda, ei nurisenud keegi enam ühegi jõulupaki üle.

Teate ju kõik, et suured asjad saavad ikka alguse väikestest unistusest ja soovidest.  Ka meil oli pisike soov maailma paremaks muuta. Meie puhul oli hästi äge see , et meil oli eelnevalt nii palju kogemusi reklaamkingituste hankimisel ja meil olid teadmised sellest protsessist kui tervikust. 

Jõulukingitused firmadele ehk öko ja taaskasutus on moes!

Südames soovisime aga kogu kingituste teema viia hoopis teisele- kaasaaegsele tasemele. Me teadsime, et suurema osa traditsioonilistest kingitustest võib asendada keskkonnasõbralikumate lahendustega nii, et toote funktsionaalsus jääb samaks. Hea kohv maitseb ühtemoodi hästi nii uuest plastiktopsist kui taaskasutatud materjalist valmistatud topsikus. Miks mitte teha siis teadlik ja jätkusuutlikum valik ümbertöödeldud materjalide kasuks?

Aga kõige toredam on hoopis see, et nii palju armsaid kingiotsijaid jagavad meiega ühesugust maailmavaadet ja väärtuseid. Me oleme õnnelikud, et huvi loodust säästvate kingituste vastu on olnud nii suur. Meil on hea meel et inimesed on nii ilusad ja head! 

Tegelikult nüüd on see koht, kus soovime ka teid meie usku pöörata. Nimelt on meil väga hästi välja tulnud üks jõulukataloog, mida soovime teiega jagada ja kus leiate erinevad jõulukingid firmadele. Päriselt ka, võtke see aeg ja sirvige see läbi. Te kindlasti imestate, kui palju on tegelikult võimalik toota asju nii, et säästame loodust ja taaskasutame materjale. Boonuseks muidugi veel see, et need tooted näevad tõesti armsad ning ülilahedad välja!

Teiseks meil on hästi lihtne ja loogiline koduleht, kus on olemas hästi palju erinevaid tooteid. Ja kui te otsite ja otsite aga ikka ei leia, siis kirjutage meile. Me aitame ka teil otsida. Üheskoos ikka leiame! 

Tark ei torma, aga rumal jääb hiljaks

Täpselt nii ongi. Me ausalt ei valeta! Olgugi, et meil on terve kataloog täis ägedaid taaskasutatud materjalidest kaupasid, siis jõulukuul kipuvad need otsa saama. Teate ju küll, et jõuluvana käib koguaeg kingikotte täitmas ja kui ta ikka mitmendat tiiru juba meie laost läbi jalutab, siis kipuvad riiulid üsna hõredaks jääma. Ja keegi meist ei julge ju jõuluvanale öelda, et pidagu ho-ho-hoogu.

Tõsi on et , tark ei torma aga liiga kaua ei tasu ka oodata, sest head asjad lihtsalt saavad kiiresti otsa. Teate ju küll, kuidas nädalavahetus lippab nii kiiresti eest ära, et ei jõua talle järele.  Seevastu  esmaspäev astub aga nii aeglase sammuga, et ei saagi kunagi otsa. Ja jõuludega on üldse kuidagi nii, et aega on vähe aga tegemisi ja toimetusi on palju.

Alustage sel aastal pisut varem. Mõelge rahulikult, et mis oleksid parimad jõulukingid firmadele, kellega te koostööd teete. Lähenege personaalselt ja üllatage neid omalaadse disainiga . Püüdke eristuda massist ja jääge silma. On ju vana teatud müüginipp, et kui kliendi juurde minnakse kingitus näpus , siis sulab ka kõige paksem jää mõne hetkega. Kellele siis ei meeldiks kingitusi saada ning pakkide personaalne kohale viimine annab hea võimaluse teha pisut small talki.

Kui aga ise pole võimalik kinke kohale toimetada, siis saab ju mõned nädalad hiljem helistada ja head uut aastat soovida ning uurida, kas ka kingipakk jõudis õigeaegselt kohale. Jällegi on olemas põhjus ühenduse võtmiseks, ilma et peaks hirmu tundma külma müügikõne ees.

Meie aga siin teispool ekraani oleme Teie jaoks olemas. Aitame valida, soovitame ja mõtleme kaasa, kui olete raske otsuse ees, et mis oleksid sobivad jõulukingid firmadele ja ka oma maja töötajatele. Võtke julgelt ühendust ja üheskoos muudame maailma puhtamaks ja paremaks ning jõulukingitused loodussõbralikumaks!








    Ecodisaini ärikingituste minikataloog – mis variandid on muuta ettevõtte reklaamkingitused planeedisõbralikuks?

    reklaamkingitused plaaneedisõbralikuks

    Ainult vastutustundlikud reklaamkingitused – kas see on võimalik?

    Lühike vastus – jah, on küll! Huvi keskkonnasõbralike ja loodust säästvate reklaamkingituste vastu on olnud uskumatult suur ning oleme selle üle ääretult tänulikud. Hea tunne on keskenduda ilma igasuguse valehäbita ainult sellistele toodetele, mille jalajälg on väiksem ja mis suunavad kingituse saajaid vähem tarbima. Veelgi suurem rõõm on see, et meie head kliendid on nii mitmelgi korral loobunud esialgsetest mõtetest, pole meie põhimõttekindlusest heitunud, vaid on ka ise otsustanud valida hoopis vastutustundlikud reklaamkingitused! See on lihtsalt suurepärane, kui lihtsasti on tegelikult võimalik teha väikeseid muutusi paremuse poole.

    Panime kokku lühikese informatiivse kevad-suvise kataloogi, millega püüame tuua värsket vaatenurka reklaamkingituste valikusse!

    Lühidalt kokku võttes mõned mõtted, millele ärikingituste valimisel võiks tähelepanu pöörata:

    • eelista looduslikke ja kiirelt taastuvaid materjale;
    • võimalusel eelista puhastest materjalidest valmistatud tooteid (ka ümbertöödeldud toodete puhul), sest neid on hiljem võimalik lihtsamini taaskäidelda;
    • suuna oma töötajad ja kliendid taaskasutama – selleks sobivad ideaalselt korduvkasutatavad kohvitopsid, pudelid, poekotid. Lisaks sellele, et nende kinkimisel vähendad ühekordsete toodete tarbimist, on seda tüüpi meened klassikalised reklaamkingitused, mis sobivad väga laiale sihtgrupile ja leiavad tihti kasutamist.
    • Hinda kvaliteeti! Eesmärk on vähendada ringlusesse sattuvatte materjalide hulka, kuid kellele meist ei meeldiks läbimõeldud kingitusi saada? Mõnikord on mõistlik teha mitme ärikingituse asemel hoopis üks ja korralik;
    • püüa ärikingituste valikul lähtuda põhimõttest “less is more”, eriti mis puutub tarbijale mõeldud kingituste tegemist. Tihtipeale töötab väike ja tagasihoidlik bränding paremini, kui hiigelsuureks paigutatud logo toote igal võimalikult küljel;
    • ole teadlik, kes ja millistes tingimustes toodab Sinu kantavaid riideid. Hooli oma töötajatest ning anna neile võimalus kanda orgaanilisi ning eetiliselt toodetud naturaalseid ja mugavaid riideid. Hea ülevaate erinevate tekstiilibrändide eetilisusest leiad lehelt Good On You!

    Vaata Ecodisaini reklaamkingituste mini-kataloogi siit:

    Ecodisaini tootevalik ja reklaamkingitused

    Püüame igapäevaselt tegeleda ka uute toodete lisamisega oma lehele, kuid kuna valime neid väga põhjalikult, võtab see tavapärasest rohkem aega. Kui kodulehel Sinu vajadustele sobivat toodet ei leia, siis kirjuta või helista meile julgelt – võimalik, et see on meie laias valikus siiski olemas!

    Kirjuta meile








      Miks ei leia meie ärikingituste valikust mitmeid levinud looduslikke täiteaineid sisaldavaid plastikust toidukarpe ja joogitopse?

      Ärikingitused peavad olema ohutud!

      Püüame Ecodisainis igapäevaselt tegutseda selle nimel, et vältida „rohepesu“ ning pakkuda oma koostööpartneritele aina läbipaistvamat ja paremat reklaamkingituste valikut ning teenuseid. Loodussõbralikud ärikingitused on väga kiiresti arenev valdkond. Paljud keskkonnasõbralikud logoga meened on uudsetest materjalidest, mida arendatakse ja täiendatakse pidevalt edasi. Lisaks loodussäästlikkusele on Ecodisaini tootevaliku kujundamisel väga oluline eesmärk ärikingituste ohutus. Mitte keegi ju ei soovi oma koostööpartnerile või kliendile teadmatusest kinkida tervist ohustavaid reklaamkingitusi!

      Bambuskiust ärikingitused – logoga kohvitopsid ja lõunasöögikarbid

      Bambuskiud on populaarne looduslik plastiku sideaine, vähendamaks uue plastiku tootmist. Kuigi bambuskiudu, nisujäätmeid ja muid sarnaseid looduslikke materjale sisaldavad plastikust toidukarbid ja joogitopsid on väga laialt levinud, ei pruugi need kahjuks olla söögi ja joogi tarbimiseks ohutud. Seda eriti seetõttu, et söögi-joogi tarvitamisel materjale tihtipeale kuumutatakse. Kuna nende ohutus ei ole tõestatud, puudub sellistel toodetel hetkel Euroopa Liidus müügiluba. Müügikeeld kehtib just toiduga kokkupuutuvale plastikule, mille sees on kasutatud looduslikke materjale täiteainena (näiteks bambuse nn jahu, purustatud nisujäätmed, ümbertöödeldud paber, kohvipuru). Endiselt on ohutu ja lubatud toiduks kasutada bambusest, puidust, PLA materjalist, bioplastikust  ja muudest kontrollitud loodussäästlikest materjalidest valmistatud toidunõusid. Samuti on ohutu kasutada looduslikke jäätmeid sisaldavast plastikust tooteid, kui neid ei kasutata otseselt toidu tarbimiseks ja hoiustamiseks.

      Millised on loodussõbralikud, aga ohutud toidukarbid ja kohvitopsid?

      Olgu mainitud, et Sinu firma logoga kohvitops võib sisaldada looduslikke täiteaineid ning olla sellegi poolest ohutu. See tähendab, et kuigi plastikmaterjalis on osaliselt kasutatud looduslikke täiteaineid, on tops või toidukarp valmistatud selliselt, et toiduga kokku puutuv osa on eraldatud muu toidu hoiustamiseks ette nähtud materjaliga. Näiteks võib seal vahel olla õhuke kiht toidu hoidmiseks sobilikku plastikut. Nii on vähendatud küll plastiku tootmise hulka, kuid samas on materjal söögiks ja joogiks kasutamisel ohutu. Meie suur lemmik rCUP on näiteks selliselt toodetud ja ka kuuma joogi nautimiseks täiesti ohutu! Lisaks rCUPile, mille tootmisel on kasutatud ümberkäideldud kohvitopse (kui äge idee!!) soovitame korduvkasutatavate söögi ja jooginõudena kasutada kuumakindlaid klaasist toidukarpe, joogipudeleid ja korduvkasutatavaid kohvitopse. Need on väga vastupidavad, kannatavad hästi temperatuurikõikumisi ning klaas on väga lihtsasti ümbertöödeldav materjal. Ning meie arvates on need ka väga stiilsed ja ilusad! Ohutu ja loodussõbralik ärikingitus on ka bioplastikust toidukarp või kohvitops, mille matejal on testitud ning vastavuses Euroopa Liidus kehtivate määrustega.

      ärikingitused - lõunasöögikarb borosilikaatklaasist

      Kuidas oma töötajaid ja kliente korduvkasutatavaid kohvitopse kasutama suunata?

      Kvaliteetne logoga termokruus kestab kaua ja säästab oma pika eluea jooksul sadu ühekordseid kohvitopse. See on klassikaline ärikingitus, mis on sobilik kinkimiseks erinevas vanuses ning huvidega inimestele! Samuti on ettevõtte logoga korduvkasutatav kohvitops ideaalne viis, kuidas oma töötajaid ja kliente loodusäästlikuma eluviisi poole suunata. Kohvitopside tellimisel on väga oluline märksõna nende kasutamiskindlus. Soovitame kinkimiseks alati kaaluda pigem kvaliteetseid joogitopse ja termoseid. Kinkides kõige soodsama lahenduse võib juhtuda, et teed oma ettevõttele karuteene – mitte keegi ei soovi kingituseks saada lekkivat või olematu kasutusmugavusega kohvitopsi. Ärikingitused täidavad oma eesmärki, kui nad kannavad Sinu ettevõtte väärtusi! Kui Sinu ettevõttel veel oma logoga korduvkasutatavat kohvitopsi ei ole, on viimane aeg see idee oma ettevõtte koosolekul lauale tuua. Me Ecodisainis aitame hea meelega leida Sinu ettevõttele sobivaima valiku!

      ärikingitused - logoga kohvitopsid

      Kuidas mina saan maailma paremaks teha?

      Kõik head asjad algavad väikestest sammudest. Olgu mainitud, et ka meie Ecodisainis püüame orienteeruda selles „rohetoodete“ virr-varris. See on tõeline väljakutse, mis on ja peab olema pideva tähelepanu all. Kuigi meie tootevalikust ei leia nõuetele mittevastavaid toidunõusid, leidub mujal neid endiselt ringluses väga palju. Seega kui näed nõuetele mittevastavat toodet müügil, siis juhi sellele sõbralikult tähelepanu. Vaid kõik koos panustades saame maailma paremaks (ja teadlikumaks) muuta! Seniks aga võtke oma ägedad loodust säästvad, ohutud ja korduvkasutatavad kohvitopsid kaasa ning haarake meie toredate koostööpartnerite Leib resto ja Lore bistroo kohvi kaasa oma topsiga (hea kohvielamus garanteeritud – järele proovitud!). Nagu kõik meie kliendid, annavad ka nemad omalt poolt panuse planeedi tervise hoidmisesse ja innustavad vähem ühekordseid tooteid tarbima – oma topsi saad neilt kohvi kaasa haarata soodukaga! Õnneks on tänapäeval üha enam toidukohti, kes pakuvad oma kohvitopsiga joogi kaasa ostmisel ka väikest soodustust!

      PS! Kui soovid toiduks kasutatava plastiku kohta rohkem uurida, siis saad täpsemat infot PTA kodulehelt või vaadates toiduks kasutatava plastiku lubatud täiteainete ainete loetelu! Alati saad oma ettevõttele vastutustundlike ärikingituste kohta nõu küsida ka meilt!